Przeprowadzenie procesu lakierowania proszkowego wiąże się z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu takiego jak choćby kabiny lakiernicze. Są to pomieszczenia, w których możliwe jest malowanie obiektów nawet o znacznych gabarytach. Przy wyborze takiej kabiny bezdyskusyjnie należy pamiętać o odpowiedniej jej wentylacji, co uchroni pracujące wewnątrz osoby przed wdychaniem szkodliwych oparów. Ważne jest, ażeby oprócz sprawnego systemu wentylacyjnego, kabina była także odpowiednio ogrzewana – system grzewczy powinien gwarantować odpowiedni przyrost temperatury. Kabina lakiernicza zbudowana jest z paneli izolowanych materiałami różnego rodzaju, np.:styropianem, poliuretanem spienionym lub wełną mineralną. Producenci izolują najczęściej jedynie ściany kabiny, jednak ważne jest, by izolowany był również dach, a także generator. Dla dobrego funkcjonowania kabiny lakierniczej i całego procesu lakierowania, ważne jest właściwe posadowienie urządzenia. Rozwiązanie, które w tym przypadku najlepiej się sprawdza jest fosa betonowa, czyli dolny kanał przepływu powietrza, który gwarantuje regularny i niezmienny jego przepływ w kabinie.
Ostatnie wpisy
Archiwa
- marzec 2021
- luty 2019
- styczeń 2019
- grudzień 2018
- listopad 2018
- październik 2018
- wrzesień 2018
- sierpień 2018
- lipiec 2018
- czerwiec 2018
- maj 2018
- kwiecień 2018
- marzec 2018
- luty 2018
- styczeń 2018
- grudzień 2017
- listopad 2017
- październik 2017
- wrzesień 2017
- sierpień 2017
- lipiec 2017
- czerwiec 2017
- maj 2017
- kwiecień 2017
- marzec 2017
- luty 2017
- styczeń 2017
- grudzień 2016
- listopad 2016
- październik 2016
- wrzesień 2016
- sierpień 2016
- lipiec 2016
- czerwiec 2016
- maj 2016
- kwiecień 2016
- marzec 2016
- luty 2016
- styczeń 2016
- grudzień 2015
- listopad 2015
- październik 2015
- wrzesień 2015
- sierpień 2015
- lipiec 2015
- czerwiec 2015
- maj 2015
- kwiecień 2015
- kwiecień 2014
Najnowsze komentarze